Мнение: Запорожье в тройке городов-аутсайдеров по общественному транспорту

36908151_1004566586385354_2325912515214573568_oЧерез несколько лет Запорожье лишится электротранспорта, а сам город находится среди аутсайдеров по уровню развития общественного транспорта. Мнение относительно состояния общественного транспорта в Запорожья на своей странице в Фейсбук высказал львовский эксперт Демьян Данилюк.

Плачевное состояние сферы общественного транспорта в Запорожье стало заметно уже далеко за пределами Запорожья. Часто взгляд со стороны может быть более объективным и непредвзятым. То, о чем неоднократно писал «Акцент», подтверждает львовский активист Демьян Данилюк, решивший проанализировать, что происходит в транспортной сфере Запорожья.

Громадський транспорт в Запоріжжі

Перше фото — і далі писати нічого не треба. Не фотошоп!

Площа міста 330 км2 (Львів 180 км2).

В 2017-му році там навіть замовили дослідження пасажиропотоків (але чому не дослідження мобільності і не замовили розробку транспортної моделі міста?..)
https://drive.google.com/open…

Зрештою, рекомендації там логічні і нічого нового:
— зменшити кількість автобусних маршрутів
— збільшити місткість автобусів
— зменшити дублювання маршрутів (норма 1,5-3,5, а там 11)
— збільшити кількість електротранспорту
і т.д.

У місті їздить понад 900(!) «автобусів» Мерседес Спрінтер та Фольксваген класу А та В, і ще й стоячих пасажирів перевозять, що заборонено. Еталон вважається там хорошим автобусом.
За останні кілька років міськрада закупила 50 автобусів МАЗ, з яких їздить менше половини. Ні-ні, всі нові і справні.
Різні джерела надають інформацію, що за останні 2 роки приватники продали, порізали чи «переїхали з міста» 120-180 Спрінтерів.

За 6 років випуск вагонів на трамвайні маршрути скоротився з 80 до трохи більше 40. Рік за роком закривають маршрути. На початку сторіччя демонтували колію на центральному проспекті.

Щодня з депо виїздить менше 40 тролейбусів.
Інтервали руху відповідні …

Найцікавіше, що доступу до даних GPS по комунальному(!) транспорту там нема.
Приватників лише кілька показує.

Ремонт вулиць — шок. В більшості випадків ремонт колій — це заміна старих дерев’яних шпал на нові дерев’яні.
Трохи краще, це коли застосовують застарілу угорську технологію BKV(таку ж як і у Львові), але ремонтують не всю вулицю, а лише зону трамвайних колій. Комунікації при цьому не замінюють. Роблять такі ремонти по 50(!), 300, 500м, тобто шматки вулиць, а не повністю.
З енергогосподарством справи ще гірші.

Якось це все незрозуміло, адже  місто промислове (а не ці ваші ІТшники та кафешки), а ще ж бюджетна децентралізація, але то плакати хочеться від побаченого.
Що ж вони робили всі ці роки?
Хоча, можливо, там весь цей час будували дитсадки, оновлювали поліклініки, школи, реконструювали парки і площі, вклали кошти в очисні споруди, тому на громадський транспорт грошей не лишилося.
Але щось мені в це не дуже віриться….

З таким станом справ електротранспорту там залишилося років 10 …
Наразі трійка міст-аутсайдерів виглядає якось так: Кам’янське, Запоріжжя, Миколаїв.

п.с.: якщо я щось переплутав чи неправильно написав, то підкажіть — поправлю :)

Читайте также«Те, кто уехал в Польшу, уже не вернутся»: запорожский маршрутчик о кризисе в транспорте

Читайте также: В Запорожье монетизацию льгот на проезд «поставили на тормоз»: что в других регионах (ИНФОГРАФИКА)

Читайте также

comments powered by HyperComments

Использование любых материалов, размещённых на сайте, разрешается при условии ссылки на Akzent.zp.ua

При копировании материалов со страниц «Акцента», для интернет-изданий – обязательна прямая открытая для поисковых систем гиперссылка. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов. Гиперссылка (для интернет-изданий) – должна быть размещена не ниже второго абзаца материала.

Связаться с нами: portal.akzent@gmail.com; (099) 552-51-24; (097) 702-10-28

Доступно на Google Play