У центрі Запоріжжя будинок два місяці без газу після “техобслуговування”

У Запоріжжі знову розгорівся конфлікт між мешканцями багатоповерхівки, газовиками та управляючою компанією. Люди другого місяця живуть без газу — після того, як працівники «Запоріжгазу» приїхали та відключили подачу, пояснивши це “технічним обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж”.

Що сталося

Будинок на проспекті Соборному, 167 залишився без газу після так званих “планових робіт”. Після цього мешканцям повідомили, що тепер вони мають оплатити повторне підключення, придбати крани та компенсувати роботи.

Позиції сторін

  • «Запоріжгаз» стверджує, що лише обслуговує внутрішньобудинкові труби згідно з договором на технічне обслуговування.
  • Проблема в тому, що невідомо, з ким саме укладено цей договір — із ОСББ чи з управляючою компанією.
  • Компанія “Місто для людей Запоріжжя”, яка обслуговує будинок, відмовилась оплачувати рахунок, виставлений «Запоріжгазом».

Мешканці вимагають відповіді

Люди готують запити до:

  • АТ «Запоріжгаз» — щоб дізнатись, на якій підставі було проведене відключення;
  • Управляючої компанії — щоб уточнити, чи укладений договір на технічне обслуговування;
  • Секретаря міської ради — щоб з’ясувати, кому належать газові мережі та хто має їх на балансі.

Саме ці відповіді визначать, хто повинен платити за відновлення газопостачання: співвласники будинку через управителя чи кожна квартира окремо.

Питання, що зависло в повітрі

Якщо виявиться, що договору на технічне обслуговування взагалі немає, виникає логічне запитання — на якій підставі “Запоріжгаз” відключив газ?

Мешканці кажуть: ситуація показова для всього міста — адже подібні історії трапляються дедалі частіше.

Яна Учаева
Редактор