З якими проблемами мешканці Запоріжжя найчастіше скаржились до «Міського Контакт-Центру» в серпні (ОГЛЯД, ІНФОГРАФІКА)

Геоінформаційний портал «Міський Контакт-Центр» був створений у Запоріжжі з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. 

Журналісти «Акцента» проаналізувалі дані порталу, та публікують актуальну інформацію щодо розподілу звернень мешканців міста за районами та проблемами, з якими вони звертались до «Міського Контакт-Центру».

Розподіл звернень по районам міста

Загалом, упродовж серпня поточного року, до порталу надійшло 11 014 звернень від мешканців міста. Найктивнішими були жителі Дніпровського району, а найменше звернень надійшло від мешканців Хортицького району.

Розподіл звернень за проблемами

Найбільше мешканці міста скаржились на проблеми, пов’язані з обслуговуванням електромереж. Також жителі Запоріжжя були занепокоєні станом магістральних водоводів зовнішніх мереж та обслуговуванням електромереж.

  • Служба обслуговування електромереж – 2732
  •  Інженерні мережі – 1977
  •  Магістральні водоводи зовнішних мереж – 1710
  •  Благоустрій прибудинкової території – 1238
  •  Дослідження в довкіллі факторів, які можуть впливати на здоров’я людини та оцінка їх результатів – 1059
  •  Ліфтове господарство – 944
  •  Експлуатація і ремонт житлового фонду – 693
  •  Благоустрій. Утримання зелених насаджень. – 112
  •  Скарги – 95
  •  Подяки – 84
  •  Благоустрій. Загальні питання. – 72
  •  Інші питання ЖКГ – 67
  •  Транспорт – 62
  •  Благоустрій вулично-шляхової мережі – 48
  •  Колодязі і відкриті люки – 47
  •  Ремонт та утримання доріг – 29
  •  Інші питання – 17
  •  Контроль за дотриманням Правил благоустрою – 13
  •  Надання довідкової інформації – 8
  •  Охорона навколишнього середовища – 6
  •  Наркотичні речовини – 1

Динаміка надходження звернень за днями

Найбільше звернень від містян надійшло до «Міського Контакт-Центру» 16 серпня — 707 звернень, найменше 14 серпня — 174 звернення.

Розподіл звернень за джерелом надходження

Переважна більшість мешканців Запоріжжя зверталась до «Міського Контакт-Центру» за допомогою порталу — 88% від загальної кількості звернень, електроною поштою вирішили скористатися 11% жителів міста, поштою надійшло 2 звернення.

Звернутися до «Міського Контакт-Центру» можна за телефонами:

  • 15-80 (зі стаціонарних)
  • (061) 787 15 80
  • (050) 414 15 80
  • (067) 656 15 80
Андрей Бездольный
Редактор