З якими проблемами мешканці Запоріжжя найчастіше скаржились до «Міського Контакт-Центру» в серпні (ОГЛЯД, ІНФОГРАФІКА)
10:00 2 Вересня, 2022

Геоінформаційний портал «Міський Контакт-Центр» був створений у Запоріжжі з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Журналісти «Акцента» проаналізувалі дані порталу, та публікують актуальну інформацію щодо розподілу звернень мешканців міста за районами та проблемами, з якими вони звертались до «Міського Контакт-Центру».
Розподіл звернень по районам міста
Загалом, упродовж серпня поточного року, до порталу надійшло 11 014 звернень від мешканців міста. Найктивнішими були жителі Дніпровського району, а найменше звернень надійшло від мешканців Хортицького району.

Розподіл звернень за проблемами
Найбільше мешканці міста скаржились на проблеми, пов’язані з обслуговуванням електромереж. Також жителі Запоріжжя були занепокоєні станом магістральних водоводів зовнішніх мереж та обслуговуванням електромереж.
- Служба обслуговування електромереж – 2732
- Інженерні мережі – 1977
- Магістральні водоводи зовнішних мереж – 1710
- Благоустрій прибудинкової території – 1238
- Дослідження в довкіллі факторів, які можуть впливати на здоров’я людини та оцінка їх результатів – 1059
- Ліфтове господарство – 944
- Експлуатація і ремонт житлового фонду – 693
- Благоустрій. Утримання зелених насаджень. – 112
- Скарги – 95
- Подяки – 84
- Благоустрій. Загальні питання. – 72
- Інші питання ЖКГ – 67
- Транспорт – 62
- Благоустрій вулично-шляхової мережі – 48
- Колодязі і відкриті люки – 47
- Ремонт та утримання доріг – 29
- Інші питання – 17
- Контроль за дотриманням Правил благоустрою – 13
- Надання довідкової інформації – 8
- Охорона навколишнього середовища – 6
- Наркотичні речовини – 1

Динаміка надходження звернень за днями
Найбільше звернень від містян надійшло до «Міського Контакт-Центру» 16 серпня — 707 звернень, найменше 14 серпня — 174 звернення.

Розподіл звернень за джерелом надходження
Переважна більшість мешканців Запоріжжя зверталась до «Міського Контакт-Центру» за допомогою порталу — 88% від загальної кількості звернень, електроною поштою вирішили скористатися 11% жителів міста, поштою надійшло 2 звернення.

Звернутися до «Міського Контакт-Центру» можна за телефонами:
- 15-80 (зі стаціонарних)
- (061) 787 15 80
- (050) 414 15 80
- (067) 656 15 80