«Діти не витримують»: батьки обурені новим графіком навчання у школах Запоріжжя

З початком вересня у багатьох запорізьких школах відновилося навчання в умовах війни. Проте не всі батьки залишилися задоволеними розкладом, який запропонувала адміністрація.

Змішаний формат та асинхронні предмети

Як розповідають у батьківських чатах, у 32-й гімназії для п’ятикласників передбачили лише три онлайн-уроки щодня. Решта предметів, включно з такими важливими, як математика, проходять в асинхронному режимі. Це викликало хвилю запитань: чи законно проводити у такий спосіб основні предмети, що враховуються при підготовці до НМТ, і як батькам організувати повноцінне онлайн-навчання за відсутності офлайн-занять.

Перевантажені діти та нестача укриттів

Батьки повідомляють, що підземна школа ще в процесі будівництва, тому учням доводиться відвідувати укриття іншої школи. Там одночасно займаються одразу кілька навчальних закладів, тож діти фактично виходять в укриття раз на тиждень. Водночас у розкладі з’являється до 8 уроків у день, що створює колосальне навантаження.

“Дітям доводиться бути і на дистанційному навчанні, і одразу після цього — на очному. Це фізично важко витримати”, – зазначає одна з мам.

Досвід минулого року не виправдав очікувань

Деякі батьки нагадують, що ще торік були незадоволені подібною організацією: частина уроків відбувалася асинхронно, а ті, хто навчався онлайн, отримували завдання для самостійного виконання без повноцінного пояснення матеріалу. Це створювало різницю в рівні підготовки між учнями.

“Ті діти, чиї батьки були проти відвідування укриття, взагалі залишалися без належного навчання. Вони просто виконували завдання вдома, тоді як інші працювали з учителями у школі”, – ділиться мати школяра.

Вимога батьків — переглянути розклад

Учасники обговорення зійшлися на думці: нинішня система є надто складною для дітей і створює нерівні умови. Батьки закликають адміністрацію шкіл знайти баланс між безпекою та якістю освіти, щоб головні предмети викладалися у повноцінному форматі, а навантаження було посильним для учнів.

Яна Мозуль
Редактор