Как контролеры “Запорожэлектротранса” занимаются вымагательством: рассказ очевидца

FB_IMG_1506688798452

Контролеры-кондукторы КП “Запорожэлектротранс” назвали запорожца, решившего заступиться за пенсионерку, наркоманом, сепаратистом и преступником.

Историю о том как контролеры коммунального предприятия “Запорожэлектротранс” занимаются вымогательством с пассажиров автобусов на своей странице в Фейсбуе рассказал житель Запорожья Иван Минченко. Приводим текст в полном объеме со стилистикой автора:

А ви знали, що Я СЕПАРАТИСТ, наркоман і злочинець?

Так, ви правильно прочитали. Сьогодні мав честь отримати таку характеристику від кондукторів 18 автобусу Запоріжелектротрансу. Це саме той автобус, який можна виявляється замовляти як таксі ( https://www.ipnews.in.ua/news/zp/138081-v-zaporozhe-bolshoj-18-j-avtobus-snyali-s-marshruta-v-chas-pik ) . В чому суть конфлікту і що трапилось взагалі спробую описати максимально об’єктивно і з прикріпленням законодавства.

Заходжу у 18 автобус на ДК “ЗАЗ”. Відповідно оплачую проїзд та відмітив свій квиток компостером, як і прописує законодавство. Стаю собі і клацаю в телефоні новини, аж раптом стаю спостерігачем м’яко кажучи неадекватної і звісно некультурної поведінки кондукторів нашого “улюбленого” 18 автобуса. Суб’єктом їхнього обурення виступає стара жінка похилого віку (пенсіонерка), яка при собі не має посвідчення і відповідно вона не може розраховувати на безоплатний проїзд.

Проте замість того, щоб в рамках ЗАКОНУ попрохати оплатити проїзд або повідомити, що жінка у разі відмови має змушена на найближчій зупинці вийти, як приписують “Правила користування трамваєм і тролейбусом у містах України” у частині 6, пункті 6.4. Наші кондуктори ( я пишу “наші”, бо варто підкреслити, що вони працюють на комунальне підприємство і забувати це не будемо) вимагають від бабусі оплатити штраф.

До справи долучаюсь вже я. Задаю конкретне питання обом жіночкам, допустимо бабуся оплачує штраф, але кому? Надайте їй квитанцію, а перед цим бажано представтесь, бо ви одягнені не як вам уподібнює бути одягненими. Без нагрудного знаку, жилетки та і це ще не все.. Ну і після простих, доречних моїх зауважень пішла собі реакція, яка продемонструвала абсолютну правову неосвіченість і звісно неадекватність справжніх суб’єктів злочину. Мало того мене почали знімати на телефон і планшет😃 ці дві жіночки, так вони почали кричати на весь салон, що викликають міліцію😄 (саме міліцію)).

Поступово, ми вже доїхали до Запоріжжя 1, де наша бабуся пенсіонерка готова вийти, щоб просто з її слів не їхати з такими кондукторками. Я відповідно прошу жіночок кондукторів випустити бабусю, але вони серйозно не відпускають її)) Ну, і кому ваша конституція з її 33 статтею про право на свободу пересування потрібна?😃

Найбільше в цей момент мені запам’яталось, коли ці дві жіночки-кондуктори (можна додати корупціонерки, бо переконаний штрафи собі в кишеню люблять класти) мені пояснювали, що вони з Запоріжелектротрансу і я не розумію на кого я “нарвався”😆😆. Відповідь від мене була на такому ж рівні 😜

-Знаю, так, Запоріжелектротранс – неприбуткове підприємство, яке існує за гроші тих, хто тут зараз їде в тому числі. Частина автобусу оцінила сміхом моє пояснення))

Але ж наша історія триває. Виявляється, що я схожий на сепаратиста, наркомана і зловісного порушника, який заважає працювати бідненьким кондукторам на своєму маршруті та збирати з запорожців гроші собі в кишеню. В мене так хотіли дізнатись на якій зупинці, я вийду, щоб викликати туди поліцію😄. Звісно, я пояснив, що їх це не має турбувати і , що, я вийду там, де забажаю і затримувати мене вони нехай навіть не пробують, бо я конституційні права знаю і прориватимусь з бабусею на вихід до кінця😆. Не ризикнули чіпати мене “небезпечні” кондукторки і у форматі простого виходу разом з бабусею, яку вони так палко недолюблювали вийшов і я. До речі бабуся не витримала криків кондукторок  і оплатила проїзд. Ех, а даремно..

P.S. Правові додатки:

1. Правила користування трамваєм і тролейбусом у містах України наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.10.2006, №329.

2. Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту постанова Кабінету Міністрів України від 18.02.1997, №176.

 

Александр Чубукин
Редактор