RCS-чати – повідомлення, яке дійде до кожного клієнта

Використовуючи месенджери, не можна бути впевненим, що рекламне або інформаційне повідомлення буде доставлено. Наприклад, клієнт не підключений до інтернету або просто видалив Viber, WhatsApp або Telegram з якоїсь причини.


Звичайні СМС-повідомлення недостатньо інформативні, оскільки сильно обмежені в кількості символів. Але завжди можна використовувати RCS-чати, які доступні власникам будь-яких пристроїв на операційній системі Android. Це означає, що кожен користувач смартфона отримає важливе повідомлення.

Особливості RCS-чатів

Така технологія передачі зв’язку – власна розробка Google, запущена ще 2008 року. В Україні сервіс повноцінно працює з 2020 року. Серед головних особливостей чатів:

  • робота тільки на Андроїд-пристроях (гаджети на iOS не підтримуються);
  • вбудований із заводу СМС-месенджер;
  • можливість обміну мультимедіа;
  • робота через мобільний зв’язок або інтернет.

При цьому Rich Communications Services зручніші, ніж звичайні СМС. Серед важливих відмінностей – до 1000 символів у RCS проти близько сотні в SMS, можливість надсилання фото та відео.


Важливі особливості RCS


Необхідно відзначити й інші особливості RCS. Так, ідеться про:

  • можливості надсилання посилань, кнопок або активних телефонних номерів;
  • горизонтальне позиціонування повідомлень (їх зручніше переглядати зі смартфона);
  • підтримку популярних форматів фото та відео;
  • збільшеній кількості символів в одному повідомленні (до 1000);
  • декількох варіантах співвідношення сторін (7:3, 2:1, 16:9).

Можливості використання RCS-чатів насамперед зацікавлять бізнес. Адже можна надсилати рекламні та інформаційні повідомлення клієнтам зі своєї бази. При цьому повідомлення будуть гарантовано доставлені.

Організувати розсилку Rich Communications Services допоможе AlphaSMS. Користувачі послуги отримують доступ до зручного особистого кабінету з усіма необхідними інструментами для роботи. Майже будь-який бізнес може отримати вигоду з використання такого методу інформування. А все тому, що він дає змогу детально розповісти про новий товар, послугу, акцію або персональну знижку.

Сергей Николаев
Редактор