Липень був по справжньому спекотним – у всіх сенсах цього слова.
Природа ставила рекорди з температурних показників, енергетики – з частоти та тривалості відключень, а оператори Контакт Центру 1580 – з кількості отриманих звернень. Протягом липня їх було 12 274! Так-так, майже вполовину більше, ніж раніше
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
- Служби обслуговування електромереж — 3 950
- Магістральних водоводів зовнішніх мереж — 2 135
- Інженерних мереж — 2 111
Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Усього з початку року в системі Контакт Центр 1580 зареєстровано 62 728 звернень.
«Окремо хочемо подякувати за подяки, які запоріжці надсилають до Контакт Центру. Люди дякують як лише нашим операторам та фахівцям за оперативну роботу, так і надавачам послуг. А ми дякуємо їм, за те, що знайшли декілька хвилин, щоб сказати спасибі тим, хто вирішив їх проблему.
Нагадаємо, що Контакт Центр 15 80 не є надавачем послуг. Тобто наші фахівці не проводять вимкнення\підключення світла, води та газу, дерева ми також не кронуємо та дороги не ремонтуємо. Контакт Центр здійснює прийом, реєстрацію та обробку звернень, які передаються на виконання надавачам послуг. Також наші фахівці контролюють виконання звернень: жодна заявка не буде закрита, поки заявник не підтвердить, що роботи виконано в повному обсязі», — йдеться в повідомленні.
До речі, нагадаємо, як зменшити час на передачу звернення до Контакт Центру 1580. Можна не лише телефонувати 📲 за номерами 15-80 (зі стаціонарних телефонів) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних), а й відправити іншими способами:
📲 Через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
📲 Через особистий кабінет на порталі Контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/