Як у Запоріжжі за допомогою Telegram подати заявку до контакт-центру «15-80»: інструкція

Як повідомляє КП «Центр управління інформаційними технологіями», тепер заявки до контакт-центру «15-80» можна передати не лише за номерами телефонів чи через персональний кабінет на сайті 15-80, а й за допомогою чат-боту «Запоріжжя 1580» в месенджері Telegram.

Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.

Протягом декількох років запоріжці через комунальний чат-бот могли лише отримувати інформацію про аварії на мережах та пов’язані з цим відключення послуг. З січня у міста є власний комунальний чат-бот “Запоріжжя 1580”.

Реєстрація адреси, вибір сфери, причини звернення чи групи причин, проблеми – створювати заявку в чат-боті швидко. До неї можна додати файл з фото або іншими документами, які ілюструють проблему, про яку ви хочете повідомити.

Алгоритм опрацювання звернень, які надходять через чат-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, які надходять за номерами телефонів чи через кабінет користувача. Тобто заявка не може бути закрита, поки заявник не підтвердить, що роботи виконано у повному обсязі.

Підписуйтесь на Акцент в
Ірина Крамаренко
Редактор